Markadoktoru Röportaj

Haber

MARKALARIN YENİ BİR DOKTORU VAR

Markaların Yeni Bir Doktoru Var

'Marka Doktoru' adıyla kurduğu şirkette firmalara markalaşma hizmeti veren turizmci Gürkan Boztepe, halkla ilişkilerden reklam ajansına, iç denetçiliğinden dekorasyona kadar farklı alanlarda tek çatı altında hizmet veriyor.

Gürkan Boztepe 20 Yıllık Turizmci. Daha önce Yaşar Holding'de turizm başkan yardımcılığı yapan Boztepe, Business Center Boztepe Turizm'i kurdu. Ardından VIP Turizm'in ege bölge temsilcisi oldu. 'Amerikada Doğum', 'Köpekle Tatil', 'Babamla Kampta' gibi inovatif tatil konseptleri geliştirerek tüketicilere ulaşan Boztepe, İstanbul Nişantaşı'nda açtığı ofisle turizm ve gıda alanında faaliyet gösterecek şirketlere özel bir danışmanlık hizmeti veriyor.

Boztepe kurumsallaşmak ve markalaşmak isteyen şirketlere danışmanlık yapmanın ötesinde bir yaklaşım sunduklarını belirtirken alanında uzman kişilerle çalıştıklarını söylüyor. 'Marka doktorluğu' olarak tanımlanan konseptte hedef, belli bir süre sonunda işletmenin cirolarında ve karlılıklarında artış sağlamak.

Alanlarının sadece turizm olmadığını söyleyen Boztepe, şöyle devam ediyor:

"Turizm'de markalaşmak isteyen tüm restoran, otel, eğlence sektörü, yabancı ortaklık isteyen yatırımcılar başta olmak üzere danışmanlık hizmeti sunuyoruz. Fakat bunu yaparken sadece PR ve ajans bakış açısından değil direkt patrona bağlı 'patronun karlılığını nasıl arttırırım' mantığında tüm pazarlama stratejilerini de hazırlayarak çözüm odaklı hizmet sunuyoruz. Bizim turizm'in ötesinde Baz istasyonu yapan inşaat firmasına kadar farklı sektörlerde hizmet sunduğumuz kuruluşlar mevcut. En önemlisi patronlara önce teşhis sonra tedavi sunabilen ve gerçekleri yüzüne söyleyebilen tek birim markadoktoru..."