Markadoktoru Röportaj

Marka

Teppanyaki

Teppanyaki

Teppanyaki 1945-50 yıllarında Japonya'da doğmuş,Tiyatral pişirme tekniği sayesinde turistlerin yoğun ilgi göstermesi sonucunda önce Asya da,sonrasında tüm dünya da en popüler Uzakdoğu pişirme yöntemi haline gelmiştir.

Teppanyaki japonca sıcak - levha anlamına gelmektedir ve bu pişirme yönteminde aşçılar 300 dereceye kadar çıkan sac levhaların etrafına oturan konukların hemen önlerinde seçilen yemekleri pişirirler.

Teppanyaki Alaturka mevcut Teppanyaki pişirme yöntemi ile pişen ve dünyada en çok tercih edilen Istakoz kuyruğu, jumbo karides, tataki, unagi, ördek, kaz ciğeri gibi Teppanyaki yemeklerinin yanına sebzeli yada köri soslu bonfile, kuzu tarak, fileto balıklar, şişler, tuzda balık, sahanda pişen sebzeler,deniz mahsulleri eklemiş ve bu mutfağı alaturka dokunuşlarla daha da çeşitlendirmiştir.

Teppanyaki Alaturka Istanbul bu mutfağa yabancı konukları Teppanyaki mutfağı ile tanıştırmak ve seçim yapmalarını kolaylaştırmak için birbiri ile uyumlu çorba, başlangıç, ana yemek ve tatlıdan oluşan setler oluşturmuş ve bu şekilde hizmet vermeye başlamıştır.

Teppanyaki Alaturka'da ayrıca Teppanyaki yemekleri, wok yemeklerinin ve sushi servis edilen bir alakart bölümü, gecce 03:00'a kadar açık sushi&champagne lounge bölümü, özel yemekler ve toplantılar için dizayn edilmiş ve teknik açıdan donatılmış 3 adet vip odası ile Ankara'dan sonra Istanbul'da hizmet vermeye başlamıştır.